Del sol świetnie się nadaje dla tuningowców |
Projektanci Hondy tworząc ten model mieli tyko jedno założenie: ma dawać radość z jazdy. Tak o to w nasze łapki wpada bezkompromisowe auto sportowe. Zadziorna sportowa stylistyka, tylko dwa miejsca w środku, fabrycznie twarde zawieszenie i silnik, który tam gdzie inne kończą, on dopiero zaczyna wchodzić na obroty. Dodatkowo posiada dach typu targa!
Mimo tylko dwóch miejsc del solka jest całkiem funkcjonalna. Z tyłu ma ogromny bagażnik, do którego można schować dach, a za siedzeniami zamykane na klucz schowki.Jak już jesteśmy przy dachu, należy wspomnieć, że jest on metalowy, więc auto można użytkować przez cały rok.
Polecam silnik 1.6 ESI o mocy 125 koni mechanicznych. Przy tak małej masie auta w zupełności wystarczy (VTEC robi swoje), a przy tym spala 7.5 litra na 100km. Nawet przy ostrzejszej jeździe ciężko przekroczyć 10 litrów, a przy tym uchodzi za niezawodny. Radze unikać jednostki 1.5, ponieważ taka wersja była sprzedawana jedynie w USA.
Najgorzej w CRX'ie prezentuje się wnętrze, które mocno przypomina to z miniciężarówek: wygląda tanio i brzydko. Auto dzieli również dwie największe przypadłości hond: silnik wymaga częstej kontroli poziomu oleju, a blacha nie grzeszy trwałością, więc biorąc pod uwagę wiek auta i zamiłowanie drogowców w Polsce do sypania zimą soli, może być ciężko ze znalezieniem nieskorodowanego egzemplarza.
Wnętrze nie porywa, ale obrotomierz wyskalowany do 9tyś rozbudza wyobraźnie |
Honda CRX
del
sol
Silnik: 1.6
ESi 125KM
Lata
produkcji – 1992-1997
Masa
- 1030kg
Pojemność
silnika – 1.6
Moc
- 125km
Prędkość
maksymalna – 190km/h
Przyspieszenie
do 100km/h – 9,3s
Paliwo
– Benzyna
Spalanie
– 7,5/100km
Koszt
przejechania 100km – 36,38zł (4,85zł za litr)
+
|
-
|
Dach typu
Targa
|
Korozja
|
Łatwość
serwisu
|
Wnętrze
|
Niezawodność
VTEC |
Wyciszenie
wnętrza
|
Na
co zwrócić uwagę podczas oględzin:
- korozja
- łączników stabilizatorów, sworznie wahaczy
- unikać egzemplarzy powypadkowych!
Kamil Budnik
Faktyczne takie auta są bardzo fajne, ale ja chyba bardziej preferuję zwykłe auta miejskie. Jestem zdania, że również warto jest zapoznać się z tym co napisano w https://kioskpolis.pl/wartosc-rynkowa-pojazdu/ i czym faktycznie jest wartość rynkowa pojazdu.
OdpowiedzUsuńJa pamiętam dokładnie ten samochód i jestem zdania, że jak najbardziej fajny był to wybór. Właśnie dlatego ja także zawsze mam przy sobie kontakt do pomocy drogowej http://www.pomocdrogowa.bialystok.pl/ aby wiedzieć co robić w przypadku nagłej awarii.
OdpowiedzUsuńKiedyś widziałam również te auta na trasie, ale to było jakiś czas temu. Zresztą jaki to by samochód nie był to i tak przecież każdy może ulec jakiejś awarii. W takich sytuacjach zawsze najlepiej jest dzwonić po pomoc drogową https://holowanie.i-poznan.pl/ i ja mam pewność, że holowanie będzie bardzo sprawne.
OdpowiedzUsuńMoże i ja kiedyś będę taki samochód posiadał, ale póki co jeżdżę trochę starszym autem. Od razu chcę każdemu polecić świetną pomoc drogową https://jarex24.pl/ gdyż wiem, że ich wybór jest właściwy.
OdpowiedzUsuńOczywiście w dużej mierze bardzo ważnym jest to aby każdy z nas wiedzieć jak zachować się gdy nasz pojazd ulegnie nagłej awarii. Zdecydowanie w takich momentach warto jest skorzystać z usług holownika od https://www.pomocdrogowa.w.poznaniu.pl/holowniki/ i to jest bardzo ważna sprawa.
OdpowiedzUsuńDostępność usług holowania pojazdów ciężarowych i specjalistycznych jest równie ważna, zwłaszcza dla profesjonalnych kierowców i firm transportowych. Na stronie https://hol-max.pl/ można znaleźć informacje, czy firma oferuje pomoc dla takich pojazdów. Zanim nastąpi potrzeba skorzystania z takich usług, warto zweryfikować możliwości techniczne firmy oraz zakres geograficzny jej działania, aby zapewnić sobie odpowiednią pomoc w razie potrzeby.
OdpowiedzUsuń